Iti doresti sa ajungi cunoscut? Iata cine te ajuta

Brandingul personal isi are rolul sau in orice business. Pentru a intelege cum ne ajuta si cui ii este folositor brandingul personal, vom expune in cele ce urmeaza.

In primul rand, brandingul personal este un intreg proces de construire a unei identitati. Construirea unui brand personal nu se poate face de pe o zi pe alta ci presupune un proces indelungat prin care o persoana se poate diferentia de restul persoanelor si iese in evidenta. Brandingul personal va scoate in evidenta elementele care le fac unice, profesionale sau personale si impreuna cu mesajul si imaginea lor vor transmite acelasi lucru, doar prin crearea unei legaturi intre ceea ce ii face pe ei unici, mesajul transmis si imaginea afisata. Respectand toate acestea si cu ajutorul unor specialisti care se bucura de o vasta experienta in domeniu, Tudor Communication, brandul se va putea cladi pe credibilitate, recunoasterea persoanelor ca experti ai unor domenii, pot avansa in cariera si totodata isi vor mari increderea in propria persoana.

O greseala des intalnita de cei de la Tudor Communication, este ca oamenii cred ca brandul personal se poate intalni la oamenii din politica sau la cei care practica un sport de performanta si ca numai ei au nevoie de acest lucru. Lucru, total gresit! Orice persoana poate sa aiba un brand personal doar cu conditia sa isi doreasca acest lucru si sa ii foloseasca la ceva.

Indiferent ca ne referim la actori, celebritati, oameni de PR, bloggeri, antreprenori, toti avem nevoie de branding personal pentru a ne face si mai cunoscuti si totodata pentru ca mesajul pe care il transmit sa aiba un impact si mai mare.

Primul lucru pe care trebuie sa il faci pentru construirea brandului personal este sa iei legatura cu agentia Tudor Communication si unul dintre specialisti de aici va elabora un plan in care va expune toate punctele forte, stabilirea gradului de popularitate pe care iti doresti sa il atingi la un moment dat, reputatia ta. Ulterior va urma o companie de branding personal. Fie ca se ia in calcul contul de Facebook, de Twitter, contul de LinkedIn, blogul sau website-ul personal, CV-ul, cartea de vizita, adresa de e-mail si chiar felul in care te imbraci si arati, toate conteaza.

Toate trebuie sa exprime aceleasi lucruri pe care le exprimi verbal. In caz contrar, poti spune adio reputatiei si credibilitatii.

O data ce brandul a fost creat este foarte important sa fie comunicat tuturor. Participand la conferinte vei vedea cat este de important brandul personal, cat de mult conteaza sa fii cunoscut si mai ales recunoscut ca un punct de reper intr-un anumit domeniu de activitate.

Persoanele care lucreaza in corporatii mari trebuie sa se asocieze cu organizatia, iar gasirea unui echilibru intre cele doua componente este mai mult decat vitala.

Author Image
andrei

Leave a Reply